divendres, 29 d’abril de 2016

Estàs pensant en obrir una botiga online? T'expliquem les claus per fer-ho bé

Grameimpuls, en col·laboració amb els Ajuntaments de Badalona i Sant Adrià de Besòs, organitza el seminari Estàs pensant en obrir una botiga online? T'expliquem les claus per fer-ho bé per conèixer les bases per poder muntar una botiga online de la manera més òptima i efectiva possible. Aquest taller està orientat a petits empresaris i autònoms d'empreses de serveis i/o productives que pensen obrir un canal de venda complementari

Actualment, Internet s'ha convertit en un dels canals més poderosos de venda i amb més potencial de creixement, pràcticament per a qualsevol negoci. Disposar del canal de venda online és un plus per a qualsevol empresari d'avui.

Els coneixements assolits en aquest taller formatiu permetran veure quines accions són necessàries per crear una botiga en línia, donar-la a conèixer i fer-la funcionar. El curs està dirigit tant a persones amb un negoci basat en botiga en línia com a persones que estan pensant en ampliar els seus canals de venda, i persones amb voluntat de conèixer quin és el potencial d'aquest canal.

Us detallem a continuació els continguts de cada sessió del taller, que serà impartit per l'experta Sandra Susana Cordone de la consultora ACIERTA:


Sessió 1
Continguts:
         Internet. Una finestra oberta al món.
         Pot estar el meu negoci a Internet?
        I, exactament, què és una botiga online?
        Quins elements haig de considerar a l'hora de contractar el desenvolupament d'una botiga online?

Sessió 2
Continguts:
        Components clau d'una botiga online (I):
         El nom.
         L'empresa.
        Condicions generals, text legal, LOPD i política de cookies.
         El catàleg de productes.
         Com podem incrementar el tiquet de compra: promocions creuades, recomanacions de producte, top vendes.
         Formes de pagament: passarel·les de pagament, paypal, contra reemborsament.
         La logística.
         Atenció al client i el servei postvenda.

Sessió 3
Continguts:
        Components clau d'una botiga online:
         Xarxes socials.
         Newsletter.
         Optimitza la teva BD per potenciar les vendes creuades i escalables.
         Accions de fidelització eficaces.
         Accions de promoció que funcionen.

Sessió 4
Continguts:
         Posicionament natural, trucs i consells per fer-ho bé.
        Landing pages o pàgines d'aterratge.
         M'interessa contractar publicitat a Internet o a les xarxes socials per a la meva botiga?
         Quines altres eines 2.0 serien complementàries per a la meva botiga.
        Puc fer-me jo la botiga online?
        Anàlisi de pros i contres de contractar una botiga online “feta” vs. “a mida”.


La formació tindrà lloc els dies 3, 5, 10, i 12 de maig (de 16.00 a 20.00), al Servei de Foment Empresarial de Grameimpuls (avinguda Generalitat, 99-101 de Santa Coloma de Gramenet). L'assistència serà gratuïta prèvia inscripció ja que les places són limitades. La inscripció es pot tramitar amb el Servei de Foment Empresarial al telèfon 93 466 52 24, presencialment a l'adreça abans esmentada, o bé enviant un correu electrònic a formacue@grameimpuls.cat. Serà imprescindible aportar nom i cognoms, DNI/NIE, telèfon i adreça electrònica, així com d'altres dades complementàries: situació laboral, data de naixement, adreça postal, darrers estudis oficials cursats i, si es té empresa creada, el nom i la forma jurídica de la mateixa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada